perjantai 2. tammikuuta 2015

Uusi vuosi 2015!

Hui! Enää kolme päivää laskettuun aikaan. Tästä voi nyt sit laskea et pisimmillään vähän yli kaksi viikkoa, ni mulla on toinen tommonen pikku tirriäinen! Jotenkin sitä nyt vasta tässä viikon sisällä on vasta herännyt ns. "todellisuuteen". Tää raskaus on menny niin tässä sivussa ja välillä sitä miettii, et onko sitä raskaana ollenkaan. Kotona kaikki on muuten valmiina vauvaa varten, paitsi itse vaipat ja puhdistuspyyhkeet ja sen semmoiset puuttuu. 

Synnytys mua ei jännitä ollenkaan, vaikka ei se Millankaan kanssa mikään helppo ollut. Mut se et miten MINÄ pärjään ilman Millaa.. se mua jännittää. Joo joo, tiedän et Milla tulee pärjäämään isin kanssa oikein hyvin. MUT entäs MINÄ? :( No mut kyl mä sisimmässäni tiedän, et kaikki menee hyvin!
Uutta vuotta me vietettiin ihan vaan perheen kesken ja mukavaa oli. Isi oli töissä vielä päivällä ja tuli joskus neljän aikaa, jotta kerkesimme käydä vielä kaupassa. Ostimme muutaman raketin, jotta voisimme näyttää Millalle niitä. Neiti kyllä kovasti tykkäsikin raketeista ja taputti kovasti jokaisen jälkeen ja pyysi lisää. Myös sädetikut olivat kivoja ja ne olikin Millan mielestä tähtiä :) Valoimme myös tinat ennen kuin Milla meni nukkumaan. Yöunille meno venyikin melkein kymmeneen asti ja pelkäsin kokoajan, että hän heräisi räiskeeseen, mutta ei! On siis perinyt isänsä unenlahjat! 12-02 oli kauhea räiske ja pauke ja itseäni ärsytti, kun en pystynyt nukkumaan. Mutta onneksi Millaa ei haitannut ja neiti päättikin nukkua pitkään seuraavana aamuna.
Viime yönäkin Milla nukkui pikkuisen yli 13 tuntia! Taitaa olla neidillä kasvukausi menossa tai sitten tämä uusi vuosi on hyvin uninen. Hampaistakin loistaa jo yksi kulmahammas, mikä voi toki vaikuttaa myös siihen, että hän nukkuu paljon. Tulisi vain läpi! Milla sai joululahjaksi pieniä pompuloita ja pinnejä, joita olen päässyt nyt pari kertaa käyttämään. Neidistä tulee niiiiiiiiin ison näköinen ja entistä suloisempi! 
Hauskaa ja Onnellista Uutta Vuotta 2015!!

Meille seuraava etappi onkin sitten vauvan syntymä! Katsotaan, koska hän haluaa tulla meidän iloksemme. Toistaiseksi ei ole ollut minkäälaisia merkkejä synnytyksen alkamisesta.
Haliii <3

2 kommenttia:

  1. Tiedän ton tunteen, kun sisimmässään tietää et lapsi pärjää, mut entäs ITE!? Ja oon kokenu sen jo kolme kertaa ja aina sama juttu! :)

    VastaaPoista
  2. milla on niin reipas et ei hätää...ja äiti keskittyy rauhassa vauvan tuloon jotta saadaan taas rutistella pientä nyyttiä.<3 <3

    VastaaPoista